marți, 19 august 2008

CFR

Apropo de cersetori... Weekendul asta am venit la Constanta cu trenul. Totul a fost in regula, chiar si pretul biletului despre care spuneam intr-un post precedent...(23 RON in comparatie cu autocarul-50RON).
De data asta pe tot parcursul drumului a venit prin vagon o cersetoare (cred ca avea cel mult 12 ani) care cerea tot felul de chestii. Mi-a cerut apa. Bineinteles ca am refuzat-o… insa o femeie s-a indurat sa ii verse putina apa din sticla ei intr-o sticla pe care habar nu am de unde a procurat-o… Am gandit atunci ca am scapat de ea… dar bineinteles ca nu s-a intamplat asa... s-a intors sa mai ceara ceva... Doamna respectiva avea o eugenie pe masa... pe care i-a dat-o in speranta ca nu se mai intoarce...A mai trecut putin timp.... si s-a intors.. De data asta a cerut bani.. Dar se pare ca doamna nu a mai fost si de data asta atat de ingaduitoare.
Asa se intampla daca ajuti pe cine nu trebuie.
Ma intreb de ce oare controlorii permit asta. Oare fac astfel de compromisuri incat sa imparta cu cersetorii suma castigata?
O alta problema ... Trenul duhnea a bautura.. Inteleg ca lumea merge la mare, "la distractie" dar, putea ingrozitor. Chiar langa mine pe scaun era un baiat (cred ca din Fetesti) langa care abia am reusit sa stau..
Dar ce putem face? Astia sunt romanii. Comportament execrabil si plini de figuri. Bineinteles ca nu toti. Sunt si exemplare reusite.

Niciun comentariu: