miercuri, 20 august 2008

Exemplar reusit

In postul anterior spuneam despre romani ca au un comportament execrabil si ca sunt plini de figuri. Am mentionat totodata ca sunt si exemplare reusite. Se pare ca am reusit sa dau peste unul dintre putinele exemplare reusite chiar in fata blocului.
Omului asta i-a sunat alarma jumatate de noapte... Noroc ca avea numarul de telefon afisat in parbriz(vezi poza mai jos), si au reusit sa il sune (se adunasera foarte multi oameni in jurul masinii) sa ii spuna ce problema are masina. Barbatul a coborat imediat si si-a cerut scuze. Totul s-a terminat cu bine.
A doua zi, am ramas placut surprinsi cand ne-am intors din oras si in posta aveam un bilet de la domnul cu alarma defecta in care isi cerea scuze pentru incident.(vezi poza mai jos)
Am spus ca merita postat pe blog, ca un exemplu de buna educatie, un exemplu care trebuie urmat de foarte multe persoane.
Marius de exemplu a hotarat sa isi faca si el un bilet cum e cel albastru din poza de mai jos in care sa isi lase numarul de telefon, in cazul in care apare vreo situatie care necesita prezenta lui la masina.



Niciun comentariu: