joi, 28 august 2008

Un nou hobby

M-am apucat sa vad filme. Pana acum putin timp nu imi placea deloc sa ma uit la filme. Aveam impresia ca imi pierd timpul. Dar o perioada am luat-o pe verisoara mea acasa la mine(sa nu stea singura pana se intoarce mama ei de la serviciu) si ne cumparam niste floricele si ne uitam la filme. De atunci am capatat "virusul" (pe care Marius il avea de mult) de a ma uita la filme. :) Nu ma uit la filme de actiune si la horror. Dintre cele pe care le-am vazut pana acum recomand Mamma Mia! (pentru persoanele care au in jur de 40 de ani/sau fani Abba) si Wanted (da stiu ca Wanted e actiune dar ideea filmului e super + actorii + efectele speciale). :)
Voi ce filme ati mai vazut in ultima vreme?

3 comentarii:

Essences spunea...

Eu in ultima perioada m-am dat pe animatie. M-am uitat la Wall-e, Ratatoille,The Emperor's New Groove.Dar culmea. Eu pana la ora actuala nu am vazut Shrek.mmm, poate o sa ma uit in seara asta la el :)
te pup

Nija spunea...

Păi eu am văzut WALLA·E şi Meet Dave. Le recomand.

Cristina spunea...

@inka: La Ratatoille si la The Emperor's New Groove nu am apucat sa ma uit. Dar o sa ma uit cat de curand. Acum ma uit la The Chronicles of Narnia: Prince Caspian (recomandat de verisoara mea bineinteles) :). Mai vreau sa ma uit si la The House Bunny, am vazut trailerul si pare destul de haios.

@nija: Le-am vazu pe amandoua. Meet Dave este super. Radeam singura prin casa.