luni, 18 august 2008

Gunoi

Mergeam cu mama pana la Fetesti pentru aniversarea bunicilor mei. La un moment dat a trebuit sa face popas pentru ca plangea foarte tare fratiorul meu. Si ne-am oprit undeva langa Cernavoda. Cred ca ultima oara cand am oprit la popasul ala a fost acum 10 ani cand mergeam cu mama si cu tata la bunici.
Am ramas uimita de felul in care s-a transformat locul ala. Chiar daca este o simpla parcare, cu o fantana (sau cel putin asa parea)… se vedea foarte clar cat de multi oameni fac popas in locul ala. In pozele de mai jos se poate vedea asta.
Ce nu inteleg eu....De 2 ani de cand fac drumul Bucuresti-Constanta si invers am observat cu atentie comportamentul soferilor care arunca tot felul de ambalaje pe geamurile masinilor si in locul in care poposesc. Ultima oara am ramas uimita de faptul ca, pe autostrada unii oameni se opresc ca urineze prin tot felul de tufisuri, chiar daca sunt suficient de multe refugii dotate cu toalete. Asta este educatia.
Apropo de educatie, nu o singura data am vazut parinti in statiile de metrou care isi impingeau copii printre ceilalti oameni pentru a le opri un loc pe scaun.
O alta intamplare de genul asta, asteptam pe cineva, si pe langa mine trece o femeie impreuna cu o fetita. Fetita tinea in mana un servetel, iar femeia tragea de servetel, pentru a o convinge pe fetita sa il aruce pe jos . Super educatie! O sa ajungem departe asa.
Apropo de gunoaie...va recomand filmul Wall-E. Eu l-am vazut impreuna cu verisoara mea in varsta de 10 ani, dar il recomand pentru orice varsta.


Niciun comentariu: