duminică, 24 august 2008

Bucharest City Challenge 2008 - The Race

Am ajuns teferi si ... bronzati de la Bucharest City Challenge 08. A fost incredibil.Cand am stabilit sa mergem ma tot gandeam ce sa caut eu acolo ca nu am nici o treaba cu masinile.Dar m-a convins Marius ca merita sa mergi indiferent de cat de priceput esti. Asa a fost.
Am avut bilete categoria Silver, si aici se poate vedea unde a fost localizata zona. Am avut o vizibilitate destul de buna, mai ales ca in fata noastra erau boxele echipelor, adica locul unde se intampla magia. :)
Din momentul in care s-au aliniat masinile la start ... pana cand au plecat am avut un semntimet care poate fi cu greu descris in cuvinte. Era un mix de emotii cu incantare, extaz etc.
Cursa a durat 1h 1', timp in care bolizii au strabatut circuitul de 3,071 Km. de la 15 pana la 46 ori.

Pe primul loc au iesit pilotii Fassler si Deletraz care au condus bolidul cu numarul 5 (Corvette Z06).
Iar pe locurile 2 si 3 au iesit pilotii Negrao si Ramos, respectiv Bertolini si Bartels, amadoua echipele conducand Maserati MC 12.
Puteti afla toate rezultatele aici.

Ca de fiecare data, Marius a facut si un filmulet in care puteti vedea, in mare, cum a fost. Tin sa mentionez ca este prima data cand am fost la o cursa de genul asta (in afara de F1 pe apa organizata in Mamaia si la care o sa merg si anul asta - mai exact pe 30 august) si nu va fi cu siguranta ultima data cand voi merge. Imi vibrau sireturile cand treceau pe langa noi. Sunetul este fantastic.
Degeaba trec pe Magheru/Tomis tot felul de Maserati/Ferrari/Porche/Lamborghini/Motoare etc. ca nu vor reusi sa faca aceeasi senzatie asa cum faceau Maserati/Porche/Lamborghini pe pista.
Este o experienta extraordinara.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi imaginez ca a fost super..:) eu in drum spre asta am facut accident :| :)) plm.. ce sa-i faci?!

Cristina spunea...

Oooo.. sper ca esti bine si ca nu a fost avariata prea rau masina. :(

Essences spunea...

cred ca v-ati ditrat :D