“Ideea construirii unei astfel de campanii a pornit din insight-urile primite de la consumatori: oriunde merg – pe străzi, în maşini sau în baruri, consumatorii trebuie să facă faţă încălzirii locale. Heienken are soluţia pentru aceasta problemă şi introduce Heineken served Extra Cold, o adevărată experienţă subzero, pe care consumatorii o pot trăi numai cu ajutorul unei beri super premium,” explică Ilco Kwast, Heineken Group Brand Manager.
Campania realizata de Ogilvy One, Heineken served Extra Cold, este intr-adevar o campanie reusita.
Eu nu beau bere, in absolut nici o situatie, dar se pare ca strategia celor de la Ogilvy One chiar a functionat. A reusit sa ne aduca pe toti impreuna, chiar daca bem sau nu bere.
Am fost weekendul asta acolo (in Portul Tomis), si am ramas placut impresionati.
Totul era foarte bine organizat. De la intrare eram intampinati, ne era explicat cum se procedeaza. Apoi asteptam la rand (era foarte multa lume, fapt ce indica succesul campaniei). Ne erau oferite geci si caciuli. :) Inainte sa intram in camionul frigorific era cineva care ne instruia. Ne faceau o poza (pe care am primit-o la iesire din camion), si apoi intram. Prima incapere era de acomodare(mai jos este o poza cu incaperea de acomodare). De la 39 la -7 grade Celsius nu se trece asa usor.
Dupa 2 sau 3 minute de stat in camera de acomodare, am intrat in camera propriu-zis (mai jos sunt cateva poze destul de relevante).
A fost o experienta foarte interesanta. Daca sunteti in zona, merita sa treceti pe acolo. :)
Poza facuta la intrare in camion...
In camera de acomodare...
Camera propriu-zisa...
My Bluesky ID: @bobbyvoicu.com
Acum 2 săptămâni
Un comentariu:
Informatii gresite, campania a fost dezvoltata si implementata de Momentum/divizia de BTL a McCann Erickson.
Trimiteți un comentariu