duminică, 31 august 2008

Eu...


...pe parcursul vietii am descoperit ca sunt doua tipuri de constanteni.
Primul tip (in care ma incadrez si eu) este reprezentat de persoane care iubesc marea la nebunie, iar al doilea tip este reprezentat de persoane care sunt plictisite de mare, nu suporta sa stea la mare, etc.
Am tinut in mod special sa scriu despre asta pentru ca doar ce m-am intors de la Constanta si vad cat de frumos este acolo in comparatie cu Bucurestiul.
Sambata imi programasem sa mergem pe plaja sa ma mai bronzez un pic, dar dimineata cand ne-am trezit am observat ca afara nu este soare si statea sa ploua. Ideea mi-a venit atunci cand am observat ca pe langa faptul ca erau nori pe cer, mai batea si vantul super tare. Asa ca i-am spus lui Marius sa mergem pe faleza. :). Am fost superb. Se vede si din poze. :)





...iubesc marea la nebunie, fie ca este soare, vant sau ploaie. Cand sunt la mare simt ca sunt acasa. In Bucuresti parca sunt intr-un acvariu prea mic. Poate e o comparatie nu prea reusita pentru ora asta, dar asta simt acum, si asta simt tot timpul cand plec din Constanta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bun fotograf ai ...