miercuri, 13 august 2008

Mamaia

Dupa cum am scris acum cateva posturi, am fost in concediu o saptamana. Saptamana in care am incercat sa adun cat mai multe articole cu intamplari mai placute sau mai putin placute, pe care sa vi le relatez.
Asadar, in prima mea zi de concediu, am fost pe plaja. Totul era in regula, in mamaia. Taranii cu rosiile si cu salamul erau prezenti pe plaja. Mizeria era depozitata atat in apa cat si pe nisip. Nimic "anormal".
Nu am vrut sa fotografiez tot ce am descris mai sus pentru ca suntem cu totii satuli de imaginea de cos de gunoi a statiunii. Am reusit in schimb sa imortaliez doua persoane foarte deosebite care, din cate se vede in poza de mai jos, tin foare mult la igiena lor.
Pentru cei care nu si-au dat seama pana acum, poza este facuta in unul dintre sensurile giratorii din mamaia.

Niciun comentariu: