marți, 26 august 2008

Marius nu mai spune :((

Dupa cum bine stiti, acest blog este al Cristinei, iar eu am postat din 10 in 10 in calitate de quest. Asta a fost intelegerea mea cu Cristina. Si, acesta insemnare, este fix a 100-a, deci ultima mea insemnare.
Pana sa ajungem la a 100-a insemnare, m-a cuprins foarte tare febra bloggingului si m-a interesat foarte mult acest fenomen.
Ne mai avand ocazia sa postez pe acest blog, am decis sa imi fac blogul meu. Da, de acum, ma puteti gasi la www.bignija.blogspot.com . Stau cam prost la partea de desing dar promit ca o sa rezolv problema asta.
Va rog sa ne incurajati, atat pe mine cat si pe Cristina. Vreau din partea voastra pareri despre cum ne descurcam, cu ce noutati ati vrea sa venim, ce nu va place si asa mai departe.

Sper sa ne cititi in continuare, atat pe mine cat si pe Cristina.

Va multumesc, si sper ca subiectele noastre v-au fost pe plac. Daca nu, sper ca pe viitor sa va fie.

Acesta insemnare este ultima din categotia "Marius spune:"

Niciun comentariu: