joi, 16 octombrie 2008

Informatii CFR + Rezervari bilete

Data tot am inceput sa circul IAR cu trenul automat am inceput sa am contact cu diverse tipuri de servicii oferite de ... CFR.
De curand am apelat la serviciu relatii clienti al CFR-ului. Din start am fost sceptica si ma asteptam sa sun de 100 de ori pana imi raspunde acea femeie trecuta de 2000 de ani care nu mai are de mult chef de munca si care te trateaza cat se poate de prost.
Din fericire din a doua incercare mi-a raspuns o persoana foarte amabila, care mi-a oferit toate informatiile de care aveam nevoie si care... iesea din tiparele CFR-ului.
Aproape ca nu imi venea sa cred.
Daca am vazut ca mai sunt urme de bun simt in serviciile CFR-ului am sunat sa imi rezerva un bilet dus catre Constanta. Incredibil dar adevarat. Mi-a raspuns o persoana la fel de normala si amabila cum a fost si domnisoara de la Informatii.

Felicitari CFR!! (dar doar de data asta - casierele ar trebui mumificate)

Niciun comentariu: