marți, 21 octombrie 2008

Hai sa ne jucam de`a ...

criticii de servicii. :)
Daca a inceput facultatea, au inceput sa apara si multe lucruri noi de invatat. De exemplu la una dintre materii(marketingul serviciior) ni s-a propus ca proiect un joc(sau cel putin asa il vad eu).
Jocul are urmatoarele reguli:
1.Sa ne alegem o zi din saptamana.
2.Sa urmarim cu atentie serviciile de care beneficiem in ziua respectiva si sa mentionam punctele slabe si punctele forte.

Destul de simplu.

Eu mi-am ales ca zi de analiza vinerea.
Azi am folosit urmatoarele servicii:
Mijlocul de transport in comun: Metrorex + RATB.
Serviciul de telefonie: Vodafone + RCS/RDS
Serviciul CFR: Transport de calatori + Rezervari + Casieriile.
Serviciul oferit de magazinul din colt de unde am luat paine.

Pentru fiecare de mai sus am de comentat si puncte slabe si puncte forte. Pentru unele servicii sunt sigura ca avem aceleasi pareri. De data asta nu voi mai critica, dar nici nu voi lauda.
Vreau doar sa subliniez importanta jocului. Mi se pare destul de incitant faptul ca acest joc ne face sa fim atenti la ce este in jurul nostru. Sa vedem partile proaste, DAR in acelasi timp sa vedem si partile bune.
Este foarte important, ca intotdeauna, sa analizam lucrurile si mai ales situatiile din doua puncte de vedere, PRO si CONTRA.
Cred ca metoda asta ne va face sa ne bucuram mai mult de ce este in jurul nostru si nu vom mai trece nepasatori pe langa…. tot ce nu tine de propria persoana.
Sincera sa fiu nu sunt sigura daca asta este scopul jocului, dar … am si eu o pasiune, sa complic lucrurile. 

Niciun comentariu: