vineri, 19 septembrie 2008

Trenuri cu prize... insuficiente


Acum doi ani, cand am inceput sa merg cu trenul de la Bucuresti la Constanta, am spus ca o sa fie foarte distractiv. Fiind o persoana caruia ii place sa mearga cu trenul. Acum dupa atata timp, am realizat faptul ca mersul cu trenul nu este chiar atat de placut.
Aproximativ jumatate de an, am parcurs drumul intr-o stare continua de plictiseala. Atunci am realizat ca o idee interesanta ar fi sa imi cumpar un laptop. Ar fi fost o modalitate mai interesanta sa imi ocup timpul pe care il petrec in tren. Si dupa o alta jumatate de am mi-am cuparat. Idee mi-a venit si de la alte persoane care isi carau laptopurile cu ei. Faptul ca tine bateria mai mult sau mai putin nu reprezinta un inconvenient, trenurile fiind dotate cu prize... .
Acum aproape totul este in regula. Imi iau unu, doua filme si nu ma mai plictisesc. Uneori mai scriu si articole pentru blog (de exemplu articolul asta a fost scris in tren).
In concluzie, nu mai mai plictisesc.
DAR, ca in fiecare situatie, trebuie sa fie si o parte proasta. Si asta este urmatoarea: Faptul ca foarte multe persoane au inceput sa isi ia laptopurile cu ei, prizele cu care sunt dotate trenurile nu mai sunt suficiente.
Asadar, multumim CFR pentru faptul ca ne ofera conditii aproape bune. Dar... as avea un sfat. Sa se adapteze in functie de clientii lor. Adica noi. Ideea lor este foarte buna, cu prizele in tren, dar sa deschida ochii si sa vada faptul ca a prins la public si ca acum este nevoie de mai mult .

P.S. Unele trenuri sunt dotate cu camere video (360 view). Dar totusi, nu cred ca ar strica niste prize in plus.

Niciun comentariu: