duminică, 5 octombrie 2008

Concediu in Grecia: Salonic...

Este primul oras pe care l-am vizitat cand am ajuns in Grecia. Am ramas uimita. Era cu totul diferit in comparatie cu Romania. Arhitectura cladirilor, oamenii. Haios, dar mi s-a parut ca si cainii arata diferit.
Nu prea mi-au placut strazile. Erau foarte inguste, fapt ce facea ca si blocurile sa fie foarte apropiate => foarte putina lumina in locuite.
Mi-a placut ca, trecand peste faptul ca strazile erau inguste si nu era prea mult loc, si-au optimizat foarte bine spatiul. Pe stradutele alea inguste aveau service-uri auto, benzinarii si multe multe multe magazine. Intr-adevar pareau toate foarte inghesuite, dar era ok. Nu era tiganie (nu am nimic cu tiganii atata timp cat nu ii vad si nu le simt prezenta) asa cum e in unele zone de la noi.
Am mai observat faptul ca erau destul de multe scutere pe strazi, facand comparatie cu Bucurestiul sau cu Constanta(in afara sezonului).

Marius spune ca...

Niciun comentariu: