vineri, 31 octombrie 2008

Telefon (sub)acvatic?

Aseara schimbam apa in acvariu si in acelasi timp vorbeam si cu Marius la telefon. Eu am obiceiul sa imi tin telefoanele, ceasul si portofelul exact deasupra acvariului.
Cand am terminat convorbirea cu Marius mi-am pus telefonul la loc. Problema este ca scosesem cateva bucati de lemn din blatul mobilei ca sa pot avea accces cu usurinta la acvariu si astfel telefonul a facut un mic salt direct in apa. Dupa ce am relizat ce s-a intamplat am bagat repede mana si l-am scos. Din fericire nu a patit nimic.

Telefonul nu este de marca, ma intreb daca as fi scapat Nokia in acvariu... oare acum mai puteam sa il sun pe Marius?

P.S. Nu faceti asta acasa(mai ales cu telefoane mai scumpe).

3 comentarii:

Essences spunea...

doar doi pesti ai?

Cristina spunea...

Am mai multi. :) Dar acvariul din poza nu este al meu. A fost mai usor sa dau search pe google decat sa fac poza.:P

Essences spunea...

Super, am avut si eu o gramada de pesti.. acum ceva timp nu stiu daca stii, dar ma gandeam sa-mi iau un bol frumos..cu un peste in el. Dar mi se pare prea monotonie sa vezi un singur peste. Poate o sa ma ocup de asta in viitor si o sa-mi cumpar. Oricum, imi plac mult pestii.Am avut un acvariu super mare cu multi pesti in el, dar mi-au murit cand cineva le-a dat sa manance paine de ziua mea. Pacat.