duminică, 12 octombrie 2008

A cincea zi de concediu: Scuba diving

Da! Asta a fost una dintre cele mai reusite zile. A meritat, chiar daca ne-am trezit la ora 6. (in concediu)
Cand am ajuns acolo... au inceput sa apara si emotiile. Dupa ce am fost instructati, am intrat in apa. Initial toti ne-am imaginat ca ne vor duce cu o minisalupa undeva, dar nu a fost asa.
Cand am inceput sa ne punem costumele totul a devenit mai credibil. Totul parea foarte simplu... dar cand am ne-am pus buteliile in spate abia ma mai tineam pe picioare. Era simplu sa stau pe loc, dar trebuia sa ajung pana in apa.
Am stat in apa cam o ora. A fost incredibil. Am vazut plante, pesti si tot felul de alte chestii. Am luat ca suvenir o steluta de mare si niste scoici deosebite.
Parea ireal. Am facut si cateva poze pe care le puteti vedea aici.




Alta parte buna a acestei zile a fost ca am reusit sa facem si plaja. Pe langa asta am facut ceva ce nu imi sta in fire... am adunat pietre de pe mal (lucru care mi se parea o prostie) dar pietrele alea erau superbe. :) (logic... doar sunt fata)

Marius spune ca...

Niciun comentariu: