vineri, 17 octombrie 2008

RCS/RDS

Daca tot vorbesc despre servicii mai am ceva de spus si despre RCS/RDS. Ceva in afara de faptul ca niciodata nu vin facturile la timp.
Pentru luna iulie am avut foarte multe de platit la telefon. Cu ocazia asta am sunat la serviciu relatii clienti sa aflu daca nu cumva este o greseala, avand in vedere faptul ca eu nu vorbesc de pe fix aproape deloc, si chiar daca vorbesc, ma incadrez in cela 5 miliarde de minute gratuite pe care le are abomanentul.
Am sunat si ca de fiecare data mi-a raspuns un operator foarte amabil. M-a lamurit ca nu este nici o greseala si ca intr-adevar am suma de pe factura de platit. Am intrebat daca nu cumva se poate sa imi dea desfasuratorul sa vad ce si cum. Raspunsul a fost afirmativ si de acum in colo primesc pe mail in fiecare luna desfasuratorul convorbirilor telefonice.

Prin aceasta cale... le ofer un mare PLUS operatorilor servicii clienti (nu rcs-ului).

Marius ar avea multe de spus despre aceasta minunata companie in plina ascensiune.


Later edit: Am uitat sa spun ca initial mi-a fost trimit desfasuratorul si factura pentru un alt abonat. :) Cam haios. Dar se mai intampla. Plusul ramane acolo.

3 comentarii:

andra h. spunea...

EU pu RDS am un mare minus... niciodata nu vine factura la net... eu pana acum nu am vazut nici una... si mi-ar fi chiar utila, ca as plati on-line si n-ar mai sta nimeni la cozile lor infernale... aia e...

Unknown spunea...

prietene dak vrei factura la net sau tel intra pe admin.rdsnet.ro

ai user si pass te logezi si gata ...

Cristina spunea...

Eu vroiam desfasuratorul la factura de telefon.