joi, 9 octombrie 2008

A treia zi de concediu: Vreme urata

Se pare ca de data asta nu am fost chiar atat de norocosi. A treia zi a plouat. Ce puteam face altceva decat sa mergem la o terasa, sau doua... sau chiar la 3. Dar daca stau sa ma gandesc in ziua aia am mers din terasa in terasa toata statiunea.
Bineinteles ca inainte de a merge sa mancam, sau sa cumparam diverse, am fost cu Marius pe plaja. :)

In drumul nostru prin terase am mancat o pizza foarte gustoasa, cum nici la La Scoica nu au facut, nu fac si nici nu cred ca vor face vreodata. Era pizza ideala, facuta chiar in fata ta, exact asa cum vrei. Pana si mie, care nu manac pizza de placere, mi-a placut. :)

Marius spune ca...

5 comentarii:

Unknown spunea...

n-ai mai scris nimic interesant din anu 2 de fac.... scrie si tu altceva decat pagini de jurnal din vacanta( nu prea citeste lumea astea),ceva interesting and funny, like u used to... :D

Cristina spunea...

Merci pentru sfat.
:) Depinde ce inseamna interesant pentru tine.
Dupa cum ai observat (sau nu), tema blogului meu este sa scriu despre locurile in care am fost, ce am facut acolo si etc.
Lumea citeste asta. Dar nu toata lumea, bineinteles.
Blogul nu este numai cu articole despre vacanta, ca daca ar fi fost asa... ar fi insemnat ca si eu sunt tot timpul in vancanta si as fi fost si eu mai odihnita si cu siguranta as fi scris in fiecare zi cel putin 10 articole.
Dar daca vrei sa scriu funny stuff te invit sa colaborezi cu diverse articole care ti se pare interesante, funny si "nu despre vacante". :)
Ce parere ai?

Unknown spunea...

pai deja scriu in alta parte si nu ar mai fi frumos paurma :)

da nu ma refeream la funny gen nush ce filmulet pe youtube, da mai ziceai ceva legat de o maxima, sau nush exact da park era altceva fata de ultimile 3-4 articole.

adica no offence, da asta imi poti spune cand ne vdm ce-ai facut si nu prea mai am chef sa citesc :P

si daca vroiai sa fie tema blogului jurnal...ala nu e personal? :)) whateva... :D hai te-am pupat ne vdm la scoala cred

my oppinion, don't take it into condiration

Cristina spunea...

Hehehe... nu ma supar atat de usor.
Voi lua in considerare ce ai spus.
Si... succes la scoala, pentru ca nu cred ca ne vom vedea in curand pe acolo. :)

Unknown spunea...

nici io n-am mai f0st de ceva, acu prioritar cel putin pe moment, e ring :D