sâmbătă, 11 octombrie 2008

A patra zi de concediu:Ciclism + Platamonas

Nici in a patra zi de concediu nu prea am avut noroc de vreme buna asa ca am hotarat impreuna cu Marius sa inchiriem biciclete si sa ne plimbam prin statiune.
Pentru cei care jucati sau ati jucat vreodata Second Life... statiunea aia arata exact ca jocul ala... sau cel putin impresia asta mi-a creat-o.
Ne-am plimbat cu bicicletele cam 3 ore. Acum cand ma gandesc nu pot sa cred ca am reusit sa merg atata timp pe bicicleta, pe strada, pe langa masini si oameni. Eu am o frica teribila de biciclete, dar se pare ca am reusit sa imi inving teama. :)

In afara de plimbarea pe biciclete, am fost si in recunastere prin alte statiuni. Cea mai apropiata statiune era Platamonas. Am ajuns acolo cu taxiul.
Apropo de taxiurile din Grecia. Toate erau Mercedes-uri. Am facut comanda la un taxi si a spus ca ne duce cu 10 euro pana in Platamonas. Asta inseamna sa vina de acasa, sa duca o masina cu o parte din noi, sa se intoarca si sa ia restul grupului sa il duca in Platamonas. Ni s-a parut foarte convenabil, mai ales ca a si acceptat sa platim dupa ce ne duce pe toti la destinatie.
Abia apoi am realizat ca ne-a dat o teapa de zile mari, pentru ca statiunea la care trebuia sa ajungem era la 5 minute de mers pe jos de la iesirea din statiunea in care eram cazati.
In Platamons a fost foarte placut, ne-am plimbat prin magazine si am fost pe la terase.
Am remarcat faptul ca toate terasele (si nu erau putine, erau una langa alta) erau foarte interesant amenajate. Niciuna nu semana cu cealalta si toate aveau cate ceva deosebit. Asta chiar m-a impresionat.

Pe langa toate astea, vreau sa marturisesc ca.... am gasit in final.... ceea ce cautam de mult timp.... adica .... freshul de portocale ideal. Cand ne-am asezat la a 34727462 terasa mi-am luat inima in dinti si am hotarat sa imi iau fresh de portocale, sa vad cum il fac in Grecia. Si din fericire am avut noroc sa beau intr-adevar suc natural de portocale. Asta nu inseamna ca voi mai avea curajul vreodata, in Romania, sa beau fresh de portocale.

Aaaa.... am uitat sa spun ca am cules si masline. Din fericire nu am fost curioasa sa aflu ce gust au maslinele crude, insa Marius a fost neinspirat si a aflat. Sunt oribile.

Pentru a vedea mai multe poze click aici si aici.

Marius spune ca...

Un comentariu:

Luka spunea...

Am fost anul trecut in Platamonas o saptamana si sambata merg iarasi pt doua saptamani. Asta e, mi-a placut.