vineri, 7 noiembrie 2008

Sweet November

Da. Suntem deja in luna Noiembrie. Luna mea favorita. De ce este favorita? Logic. Pentru ca noiembrie este luna in care m-am nascut.
Pe 17 noiembrie este ziua mea de nastere. :) Fac 21 de anisori. Ma felicit si trec mai departe. Poate odata cu varsta asta voi fi un pic mai ordonata/calculata/informata/inspirata si voi scrie mai multe articole(pagini de jurnal/critici/banalitati/intamplari si nu in ultimul rand marturisiri - asa cum nu ii place criticului meu personal Bogdan Neacsu aka. Nash).

P.S. La multi ani si surorilor mele Mihaela si Gabi care maine isi sarbatoresc ziua de nume. :)

2 comentarii:

Essences spunea...

La multi ani tie si surorilor tale.
Wow, ai 5 utilizatori online. :D
tine-o tot asa.

Anonim spunea...

No. la multi ani, cu intarziere. Scrii bine. Mai revin pe blogul tau, sa stii.