luni, 8 septembrie 2008

Scari rulante???


Am luat parte la un eveniment foarte fericit dintr-o familie de ... persoane care sunt de la tara... A fost minunat. Stateam pe peron si asteptam metroul cand in spatele meu am auzit:
"Aici e Gara de Nord?"
Nici un raspuns.
M-am intors si am vazut 3 persoane (doua femei si un copil) care se uitau spre scarile rulante (cu putina teama intr-adevar). Primul care a avut curajul sa urce a fost copilul, care din inconstienta nu vedea "PERICOLUL". Cand la un moment dat se aude un tipat:
"ANDREIII ai grija, astea sunt scari rulante!!!"
Copilul mai avea putin si ajungea sus, in timp ce prima femeie a reusit sa "se suie" pe scarile rulante, dupa care a exclamat:
"Hai ca am reusit!"
A doua femeie era inca jos, si la incurajarile celei mai curajoase, si-a luat inima in dinti si a reusit si ea.

Mi s-a parut incredibil. Cum sa iti fie frica de niste scari rulante? Ok.. nu ai mai vazut in viata ta scari rulante, se intampla, dar sa iti fie frica sa urci cu ele? Mai erau si femei in toata firea.
Atunci s-a trezit in mine un sentiment puternic de parere de rau pentru tara asta si pentru o mare parte din locuitorii ei.
Trecand peste scarile rulante, imi imaginez ca sunt alte 373764276 de lucruri de care nici nu au auzit in viata lor.
Si ne intrebam de ce nu evoluam. Pai... e simplu... pentru ca nu suntem educati.
Pentru ca educatia primita este de a asculta manele, de a arunca hartii pe jos, de a vorbi vulgar ca asa e smechereste.

Niciun comentariu: