vineri, 12 septembrie 2008

Domnisoara... de onoare

Weekendul ăsta mă duc la nuntă. Se căsătoresc nişte prieteni de familie din parte lui Marius. Voi fi domnişoară de onoarea iar el, bineînţeles, cavaler de onoare. Pe lângă asta, părinţii lui Marius vor fi naşi. Asta inseaman că? Va trebui să ne dăm tot interesul. DAR habar nu am până în ziua de azi cu ce se ocupă o domnişoară de onoare.

Mai am o prietenă bună (Andra) care se va căsătorii anul viitor, şi voi fi şi domnişoară ei de onoare. Până acum mi-a dat o serie de linkuri în care scrie despre ce trebuie să facă o domnişoară de onoare. Nu am reţinut nimic. :) Vom vedea.

Oricum ideea este următoarea. Sâmbătă asta o să fie noapte albă.

Later edit:
A trecut nunta. A ieşit super. Am aflat ce înseamnă să fi domnişoară de onoare. Nu e chiar atât de greu. Am căpătat experienţă pentru nuntă Andrei.

Am furat şi mireasa. Din păcate în Mamaia toate cluburile erau închise şi cât ne-am plimbat să găsim ceva deschis a trebuit ne intorcem ca se facuse prea tarziu.

Un comentariu:

andra h. spunea...

Ce ma bucur ca de acum ai experienta :)) pup moaca