duminică, 14 septembrie 2008

Aparat dentar

Din Martie 2008 am aparat dentar. În primele luni am fost foarte complexată de faptul că SE VEDE. Acum mi-a trecut. Şi prin intermediul postului ăsta ţin să informez diverse categorii de persoane că:

1. Nu este nimic extraordinar prin faptul că ai aparat dentar. (Înseamnă că te preocupa sănătatea ta dentară)
2. O persoană îşi pune aparat dentar atunci când are nevoie. (Răspuns pentru intrebarie (deloc puţine) DE CE ŢI-AI PUS APARAT DENTAR??????
3. Un aparat dentar nu este chiar ieftin (ca un preţ rotunjit pot să spun că este cel puţin 1000 euro - fără costurile adiţionale)
4. Pentru alte lămuriri consultaţi un medic ortodont.


Zâmbiţi vă rog. :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu mi-am pus aparat dentar acu` 2 zile si ma simt foarte nasol :(

Cristina spunea...

Asa am fost si eu in primele zile. Este normal sa te simti asa, avand in vedere faptul ca este un corp strain cate te incomodeaza atunci cand vorbesti, razi, mananci si chiar si atunci cand nu faci nimic.
Mai asteapta cel mult doua saptamani si ai sa vezi ca nici nu o sa iti mai dai seama ca il ai.
Succes. :) Gandeste-te la rezultatul final.

Anonim spunea...

helouu..si eu port aparat dentar din martie...acu' o saptamana mi a scos 4 masele..DA'..nu i panica..pana in vara o sa am un zambet HOT :X