miercuri, 17 septembrie 2008

Marea Neagră se mută


Aşa cum am mai scris într-un alt articol, îmi place marea la nebunie. Dar articolul ăsta nu are că subiect principal marea.
Într-un weekend am mers cu Marius pe faleză, îmi era dor să văd marea. Şi cum am căpătat un defect profesional (incurabil), oricunde merg sunt cu ochii în 4 să văd ce şi cum in ceea ce priveste marketingul, diverse subiecte pentru blog, etc. Când ne intoceam din portul Tomis am văzut într-o parcare o maşină care oferea servicii de transport mobilă persoanelor care îşi schimbă locuinţa. Nimic deosebit până când le-am citit sloganul. Mi s-a părut, şi încă îmi se pare, foarte interesant, adaptat exact pentru zonă în care îşi oferă serviciile.

Sloganul (după cum se vede şi în poză) sună cam aşa: "Mutam şi Marea Neagra"


Nu ştiu cât de mare sau cât de importantă este firmă respectivă, dar ştiu că cineva se preocupă de imaginea companiei, lucru ce ar trebui să le deschidă mintea mai multor persoane.

Niciun comentariu: