joi, 4 septembrie 2008

Eu scriu.


De vreo doi ani cam asa in viata mea s-a cam instalat rutina. Si de ceva timp ma tot gandesc ce sa fac ca sa scap de ... rutina. Am hotarat ca incerc prin a scrie pe blog. Ok... scriu pe blog... dar ce? Am tot avut discutii cu diverse persoane care imi recomandau sa scriu orice (adica ce orice?), sa scriu lucruri amuzante (ca astea se vand), sa scriu despre IT&C (omg... daca m-as pricepe poate as scrie...). Am inceput sa scriu pe blog, mai rarut ca nu gaseam acel orice despre care mi se spunea, nici acel lucru amuzant care a fost vazut de toata lumea de cel putin 42768732642 de ori (de It&C nici nu mai pomenesc). Si am scris.... am scris, pana cand au inceput sa vina ideile. Niste idei mai mult mai sau putin tari (aviz celor care le considera slabe) dar care pe mine ma fac sa scriu si mai mult, sa uit de rutina si de faptul ca sunt singura la Bucuresti si ca nu am timp de nimic.
Faptul ca am inceput sa scriu pe blog mi-a schimbat intr-o oarecare masura modul de viata. Inainte mergeam pe strada la fel cum merg toti bucurestetii (cu gandul in traista, fara sa le pese de cei din jur si probabil nici de ei), dar acum fiecare pas pe care il fac poate inseamna un articol nou, ceva din care sa pot invata, ceva care ma poate impresiona. Faptul ca scriu pe blog m-a facut sa fiu mai activa. Sa imi doresc sa merg si acolo ... si acolo... ca poate scot un articol bun.
Imi place sa scriu... repet.. scriu de placere... chiar daca pentru unele persoane este o pierdere de timp. Si nu o sa ma opresc prea curand.



Eu scriu.

Niciun comentariu: