marți, 8 iulie 2008

Gradina Zoologica Bucuresti



Acum ca a terminat si Marius cu examenele am inceput sa iesim din casa. :). Am fost la gradina zoologica. Spre rusinea mea e prima data cand merg la zoo, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Pot sa spun ca a fost o experienta placuta. Am reusit sa ne si relaxam un pic, ne-am plimbat, ne-am si bronzat :).
Am fost uimiti de numarul mare de persoane care erau acolo. Ma asteptam sa fie pustiu, asa cum a fost in Constanta cand am vizitat microrezervatia. Oricum nu prea se compara.
Recomand oricui sa mearga la zoo, e o activitate relaxanta si distractiva. :)








2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt cam off-topic, dar nu pot sa ma abtin.
NU imi vine sa cred ca bine au iesit pozele cu Nokia N95.
Platisem taxa foto (13 lei), si nu mai mergea camera foto, asa ca am scos telefonu. Decat deloc, e bun si ala. Dar am ramas uimit cand am vazut ce bine face poze.

erika spunea...

Azi am vizitat gradina zoologica si am fost foarte dezamagita si intristata. Am ajuns la niste custi care erau goale si acoperite de verdeata, fie ca animalele se ascundeau, fie ca nu existau momentan, paznici nu erau, trebuia sa te apropii de custi s aobservi ceva. Ar trebui sa se faca ceva macar de mila animalelor care nu pot sa-si ceara drepturile. Ar trebui sa se puna niste indicatoare sa se dea amenzi celor care incalca regulile, trec peste gardul de lemn care te separa de custi, daca s-ar introduce ideea de voluntariat ar exista fonduri mai multe pentru zoo.