miercuri, 16 iulie 2008

Trist

Nu imi place sa fur posturi de pe alte bloguri dar am fost impresioanta... extrem de impresionata si nu m-am putut abtine. Promit ca e prima si ultima oara.
Merita citit pana la final.
Enjoy.

Durerea de stomac cu care s-a trezit nu se datora oboselii sau a mancarii , ci mai degraba din cauza evenimentelor ce aveau sa se intample in ziua aceea . Astazi trebuia sa incheie o relatzie ce dura de 2 ani de zile … .si chiar considera ca a ramas tarziu. Trebuia sa se termine.


-“Nu vreau sa o neindreptatesc nici pe ea . Nu sunt eu unic in lumea asta . Nu sunt nici prea frumos nici prea destept , dar am facut tot ce imi statea in puteri ca totul sa fie bine . Sa nu se termine.”


Tanarul simtea ca durerea de stomac se accentueaza . Simtea ca se sufoca . S-a imbracat repede si a iesit . Nu a lasat-o niciodata sa astepte pana acum si nu putea sa o faca nici de data asta . Era o zi ploioasa de aprilie .


In cateva minute a ajuns la locul intalnirii , ca de obicei ajunsese primul . Dupa cateva minute o vede apropiindu-se pe iubita lui . Se hotarasc sa mearga la un café.


-"Mi-e frig" zise fata ... de fapt acesta a fost singurul cuvant rostit pana ce au ajuns la café .


-“Vrei sa-mi zici ceva?” zise fata uitandu-se in ochii lui .“ Da.“zise el.


Fata devenise curioasa. “ Pai,zi-mi o data ce mai stai ! “ spuse ea iritata.


Tanarul ofta si o intreba : “ Pana unde crezi ca va merge asta? sau mai bine zis crezi ca suntem o pereche potrivita? “


-" De ce simti nevoia sa ma intrebi asta? " zise ea.


- “Draga mea , itzi amintesti ca te-am sunat acum cateva zile ? Cred ca era in jur de 11 noaptea”


-" Imi amintesc " zise ea. Si tanarul , fara sa mai astepte ca ea sa raspunda continua : “ In noaptea aia ma gandeam la tine , ca de obicei … iti scrisesem o poezie si am vrut sa ti-o spun la telefon , cand te-am sunat nici nu m-ai lasat sa ti-o spun . Mi-ai spus ca “ ce! nu am alta treaba decat sa te sun la ora aia?? “ . In momentul acela m-am simtit ca un bocseur care primeste catziva pumni in cap si cade jos… dar doar am tacut ,mi-am cerut scuze si am inchis telefonul . Si am mai avut multe certuri asemanatoare cu asta . Si mai tii minte cand m-am inbolnavit si Cristina mi-a zis ca sunt foarte norocos ca tu o sa ai grija de mine . Si tu i-ai zis : “ nu am alta treaba ? dar ce eu sunt infirmiera ? el nu are mama ?”Fata zise : “ da , dar ce legatura au astea , de ce m-i le spui acum ?? stii ca asha sunt eu ... nu-mi place romantismul . Si in plus am eu fatza de infirmiera?”


El ii raspunse razand : “ nu draga mea , nu ai fatza de infirmiera ... si cu inima pe care o portzi chiar de ai vrea nu ai putea fii infirmiera… “


Si continua : “ Pana acum de cate ori m-ai sunat de dimineatza sau noaptea tarziu ca sa imi spui cuvinte de dragoste ? De cate ori mi-ai trimis un mesaj pe telefon ? poate ca nu iti place romantismul , dar nu-ti place nici sa-i faci fericiti pe oamenii care te iubesc ?


Pe cand eu mai presus de tine imi place sa-i fac fericiti pe cei din jurul meu . De cand suntem impreuna mereu am avut un mesaj de dragoste pentru tine stii .. noi doi suntem ca albul si negrul ..


Fata intelesese deja : “ Adica vrei sa fiu poeta? ”


Tanarul zambi gandindu-se ce hotatare buna a luat despartindu-se de ea.


“Nu draga mea … nu vreau sa fii poeta . Chiar daca ai vrea nu ai putea , dar noi trebuie sa ne despartim . Cred ca ar fi mai bine pentru amandoi.


Tanara a inlemnit .... “ Dar eu te iubesc si credeam ca ma iubesti si tu … “


Tanarul ofta : “ Nu draga mea ... tu doar credeai ca ma iubesti . Daca ma iubeai acum nu discutam lucrurile acestea … “


Fetei ii dadusera lacrimile . Tanarul scoase o batista si i-o intinse fetei . “ Bine … asha sa fie ! Sper ca nu ma lasi pentru alta ! “


Tanarul : “ Cum poti sa crezi asta ? Pana acum nu a existat alta fata pentru mine si nici nu va exista alta o perioada lunga de timp . “ Si cei doi tineri ,care s-au asezat la masa fiind iubitzi , acuma stateau ca 2 straini .


Dupa cateva momente de liniste tanara zise : “ Cred ca ar fi mai bine sa plecam ” . Tanarul spuse ca el vrea sa mai ramana un pic singur … si se mai imbratisara o data inainte de a se desparti pentru totdeauna ...


Cand fata s-a departat tanarul incepu sa tremure , desi ploaia se oprise de mult . Incepu sa se roage incet : “ Doamne , da-mi putere … “


Si-a amintit de prieteni . De ce ii spusesera ei , ca nu se potrivesc , ca au caractere diferite . Dar a facut alegerea buna ... Orele au trecut . Si locul soarelui si al ploii l-au luat stelele .


Nu-i zise nimic mamei lui care l-a intampinat la usha si se duse direct in camera lui . Clipele treceau greu si el inca se mai gandea la momentul despartirii dar a 2 a zi trebuia sa se scoale devreme sa plece la munca . Si a atzipit .


Se trezi la ora 7 . Tocmai cand sa iasa din casa se uita la telefonul mobil si vazu ca are 10 apelui nepreluate si un mesaj nou . Nu auzise telefonul pentru ca era foarte obosit . Se uita la mesaj ; si vazu ca venise de la “Sufletzel” - astfel o alinta el pe iubita lui .


“ Am invatzat sa iubesc tot ce era al meu . Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam . Numai fara tine nu pot sa traiesc . Iti jur dragul meu , doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine ... Adio dragostea mea ! “


Tanarul s-a mirat . Era pentru prima data cand ea ii trimitea un mesaj . S-a uitat la ce ora a fost trimis mesajul si a vazut ca fusese trimis la ora 05.00 . Incepu sa rada in hohote ... nu se astepta la asha ceva ... fusese luat prin surprindere … forma repede numarul ei dar a raspuns o voce straina : “ As putea sa vorbesc cu Cristina ? “


Persoana care a raspuns izbucni in plans : “ Eu sunt mama ei … fetitza mea s-a sinucis aseara ! A tot sunat pe cineva toata noaptea ... cand am vazut dimineatza ca lumina din camera ei este inca aprinsa am intrat dar fetitza mea se spanzurase !! “


Tanarul simti ca totul in jurul lui se prabuseste .


- Dupa cateva luni ... -


2 medici vorbesc : Unul intreaba de starea de sanatate a unui dintre bolnavi : baiatul ala ... m-i l-au adus acum 3 luni . O fata s-a sinucis din cauza lui . Si din ziua aia nu - si lasa din mana telefonul mobil si tot trimite mesaje . Acum cateva zile am fost curios si i-am luat noaptea telefonul din mana sa ma uit la numar dar numarul ala e anulat de 3 luni . Am gasit ultimul mesaj care ii venise :


“Am invatzat sa iubesc tot ce era al meu . Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam . Numai fara tine nu pot sa traiesc . Iti jur dragul meu , doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine … Adio dragostea mea!

Si ca sa fiu fairplay: click.

4 comentarii:

Anonim spunea...

E mare pacat ca se intampla asa ceva.. mie imi pare rau de baiat ca din cauza unei nebune si-a f**** si el viata :|

Cristina spunea...

Mie imi pare rau de amandoi.

Anonim spunea...

e doar o poveste, cum poti pune botul la asa ceva...

Cristina spunea...

Chestiile astea chiar se intampla.