luni, 21 iulie 2008

City Park Mall Constanta - completare

Referitor la articolul anterior este exact cum ma asteptam. Bucarest nu este scris gresit. :) . Oricum inca nu am o explicatie... completa. Intr-adevar Bucuresti in franceza se scrie Bucarest, dar Esprit este o firma frantuzeasca? Am cautat pe internet si am aflat decat faptul ca Esprit "s-a nascut" in San Francisco, in 1968, si are 2 HQ, unul in China pentru Asia, si unul in Germania pentru Europa.
Am discutat cu un coleg si mi-a spus ca lui nu i se pare ciudat sa scrie Bucarest in loc de Bucuresti sau Bucharest pentru ca pe langa engleza, franceza este la randul ei o limba de circulatie internationala.
Sincera sa fiu nu prea sunt deacord cu el avand in vedere faptul ca engleza este mult mai "circulata international" decat franceza.
Marius chiar a trimis un mail la Esprit in care le-a prezentat situatia si ... bineinteles ca nu a primit nici un raspuns.
Ma poate lamuri cineva?

Niciun comentariu: