luni, 7 iulie 2008

Politia Rutiera

Weekendul asta am fost impreuna cu Marius la Politie, la accidente usoare. Nu, nu am am facut accident, am avut doar putina treaba pe acolo. Cat l-am asteptat pe Marius (45 de minute) au fost captivata de un monitor pe care rulau filmulete care promovau campania: STOP Accidentelor!!! Fiind studenta la marketing, pe oriunde ma duc, observ fara sa vreau felul in care sunt aranjate birourile, rafturile, materialele promotionale, etc. Poate este un "defect profesional", sau poate e din cauza ultimei carti (de marketing) pe care am citit-o (Paco Underhill - De ce ne place shoppingul). Nu are importanta. Ideea este ca am gasit, in final obiectul potivit la locul potrivit. Era un monitor de dimensiuni normale pe care rulau tot felul de filme cu tot felul de accidente care intr-adevar te marcau. M-am uitat 45 de minute incontinuu si nu s-a repertat nici macar un film.
Un exemplu de filmulet pe care il difuzau: 4 persoane (2 cupluri) intr-o masina. Soferul si pasagerul din drepta fata purtau centura, la fel si fata din spate, insa a patra persoana nu purta centura. La un moment dat fac accident si imaginea se misca cu incetinitorul si arata cum persoana care nu purta centura de siguranta se lovea de toate partile masinii si inclusiv de ceilalti pasageri.
Lucrul asta m-a facut sa realizez ca nu sunt tocmai in siguranta daca eu sunt singura persoana dintr-o masina care poarta centura. Este doar un exemplu, care poate nu va impresioneaza prea mult.
Mai era un filmulet care m-a impresionat. Erau prezentate mai multe tipuri de accidente. De exemplu, o familie ( parintii si un copil) mergeau pe sosea si masina lor este lovita din spate, copilul iese prin parbriz. Nu asta este cel mai socant lucru. Socant este ca au prelucrat filmuletele, intr-un fel de laborator, si arata un copil care era impins de la spate si izbit (strivit sau etc.) de un geam. Mi s-a parut ingrozitor.
In concluzie:
1)Asupara mea campania si-a facut efectul cu varf si indesat.
2)Nu ma asteptam din partea Politiei Romane sa aiba o campanie atat de reusita. Ma asteptam sa gasesc la Coca Cola sau la McDonalds ceva de genu.
Super!

Un comentariu:

Anonim spunea...

super ! :D