duminică, 16 martie 2008

Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii din Constanta

Dupa experienta placuta si relaxanta pe care am trait-o in urma vizitei la Muzeul de istorie naturala "Grigore Antipa", mi-am spus ca ar fi cazul sa fac o vizita si Complexului Muzeal de Stiinte ale Naturii din Constanta (mai precis Delfinariului). Ce m-a atras cel mai mult a fost faptul ca am aflat recent ca in cadrul complexului exista o microrezervatie si o expozite de pasari exotice . Cum la delfinariu am fost de atatea ori in scoala generala si in liceu si deja am invatat demonstratiile minunatului delfin Mark, si "a celor doi lei de mare Lorry si John", impreuna cu prietenul meu am fost si am vizitat microrezervatia si expozitia de pasari, care pe cat de exotic aratau, pe atat de galacioase erau.
Ma bucur foarte mult ca exista si in Constanta "un fel de gradina zoologica" unde te poti duce sa te relaxezi, dar imi pare rau ca nu sunt foarte multi vizitatori. Daca stau sa ma gandesc mai bine, nu e foarte greu sa imi dau seama de ce nu viziteaza lumea microrezervatia. Pentru ca nu stie de ea!!! Eu am locuit 19 ani in Constanta si am aflat abia acum un an de existenta microrezervatiei, dupa ce m-am mutat la Bucuresti. Imi pare rau insa ca mini gradina zoologica este mult prea mini si prea lipsita de preocuparea celor care o administreaza. Vreau sa cred ca motivul pentru care nu s-a ocupat nimeni de complex este lipsa fondurilor.
Asa ca o sa fiu eu una dintre putinele persoane care dupa ce a aflat si a vazut microrezervatia si expozitia de pasari exotice, recomanda si altora sa faca o scurta vizita. Sper sa faceti o vizita si pentru mai multe informatii accesati http://www.delfinariu.ro/.






Un comentariu:

Anonim spunea...

Stimata domnisoara,

Tin sa va anunt ca in decursul lunii August a anului care a trecut am vizitat si eu impreuna cu prietena mea aceasta microrezervatie si am numai cuvinte de lauda.
Apropo mi-a placut studiul prietenului tau legat de scrierea cuvintelor , cat se poate de adevarat!.

In speranta ca vom lua toate examene cu bine , eu iti urez succes si tie si prietenului tau in tot ceea ce faceti , si sa ne vedem cu bine la scoala.

Cu stima,

Ciprian Mirea