duminică, 20 iulie 2008

Dino Park

Am fost impreuna cu Marius si cu un prieten, Nicu,la Dino Park Expo.
Cand am vazut afisele imprastiate prin tot orasul ne-am gandit ca vom vedea ceva super interesant si ca trebuie neaparat sa ajungem si noi pe acolo. Am ajuns la casa unde ne astepta o femeie, alta decat casierita, care avea un pui de pisica intr-un suport improvizat de pui de pisica. De apreciat ca vroia sa renunte la pisoi printr-un mod un pic mai uman decat majoritatea posesorilor (deci nu IUBITORILOR) de animale.
Tin sa mentionez ca am platit un bilet in valoare de 15 lei/persoana, mai scump cu 5 lei decat la Expozitia de rechini.
Pozele de mai jos vor spune totul, dar mai vreau sa adaug ceva. Excluzand faptul ca toti aveam o varsta de 20+ ani, am fost impresionati de ideile care au fost expuse. Expozitia era perfecta pentru copii. Erau dinozauri in marime naturala care se puteau misca, aratandu-le copiilor exact felul in care se hranesc si cu ce.
Chiar daca pretul biletului nu este prea mic, locul era plin, incedibil de plin, de pariti cu copiilor care... vizitau.
Poate ca pare o banalitate, insa sunt incantata de faptul ca exista asemenea locuri unde parintii pot merge impreuna cu copiii lor, unde acestia le pot oferi o educatie adecvata cu privire la istorie, plante, animale si modul lor de viata.
Enjoy!






2 comentarii:

Anonim spunea...

Sincer din pucntul meu de vedere mi se pare cam de copii toata expozitia.. dar fiind totusi o noutate in Constanta poate ca merita sa rupem 2-3 ore din timpul nostru.. asa de incurajare :)

Cristina spunea...

Sunt de aceasi parere cu tine. Este de copii toate expozitia, noi doar ne-am pacalit. Dar nu ne-a parut rau.