joi, 10 iulie 2008

Face a face avec le requins

Am fost cu Marius sa vedem rechini la Complexul muzeal de stiinte ale naturii Constanta . :)
Erau doua specii de rechini (dupa cum se vede in poze) si pesti piranha.
Ma asteptam sa vad niste rechini imensi si inspaimantatori inotand intr-un bazin mare. Nu a fost asa, dar chiar daca vizita nu a fost conform asteptarilor, tot am fost impresionata de faptul ca exponatele au fost aduse tocmai din Franta, in niste acvarii improvizate in 2 sau chiar 3 tiruri. Ce este si mai incredibil este ca un acvariu avea 25 000 litri de apa. Mi se pare enorm de mult.
Biletul de intrarea nu a fost deloc ieftin, nu imi mai amintesc acum exact cat a costat, dar stiu ca ziceam ca am platit cam mult pentru a vedea doar trei acvarii.
Daca sunteti prin zona va recomand sa treceti pe acolo. :)
Have fun!






Un comentariu:

Anonim spunea...

Pretul biletului a fost 10 lei. Vorba ta, cam scump pentru 3 acvari, dar a meritat.