miercuri, 16 iulie 2008

Mancar Motors

De curand am fost cu Marius la service sa isi faca revizia la masina. In afara de garajul lui "Nea Costica" din spatele blocului (care seara se transforma in carciuma) nu am vazut nici un alt service pana acum.
In cele doua ore cat am asteptat acolo chiar nu am avut timp sa ne plictisim. Cum am intrat in curte am fost impresionati de .... tot. Nu am mai pomenit service auto (in Romania) care sa aiba hot spot. Asta ar fi doar unul dintre plusurile service-ului.
Marius cum este un fotograf extraordinar, devotat si pasionat nu s-a putut abtine sa faca ... multe, multe (poate prea multe) poze. :) Mai jos sunt doar o mica parte din pozele facute de el, dar care exprima exact ce trebuie.
Din punctul de vedere al marketingului inca nu am gasit nici o parte slaba, cel putin in ceea ce priveste mediul ambiant.





















P.S. Acvariul este superb.

Niciun comentariu: