miercuri, 11 iunie 2008

Un fresh de portocale va rog.

Weekendul asta am fost in Constanta. Am facut o scurta pauza dupa sesiune. A fost super. Chiar nu mi-a lipsit aglomeratia de la metrou. Nu mi-a lipsit nici macar mirosul de manelist "muncitor".
Vineri am iesit cu Marius si cu niste prieteni la suc.
Sunt una dintre putinele persoane care nu bea suc, asa ca, satula de apa plata, am cerut un fresh de portocale.
Ca de fiecare data cand iesim in oras, mergem la Cafe & Coctail, fost Cafe van France, fost Web cafe. Suntem clienti fideli de aproximativ 2 ani. Chiar daca denumirea barului s-a schimbat foarte des (prea des) in ultimul timp, ospataritele si barmanii au ramas cam aceeasi.
Nu asta este problema. Problema este ca ma deranjeaza faptul ca, desi suntem clienti fideli, pe barman nu il intereseaza deloc aspectul asta.
Freshul de portocale era jumatate apa si jumatate portocala storcosita in pahar. Bineinteles ca nu am baut chestia aia si dupa ce am comandat apa plata, m-am dus cu paharul la barman si l-am intrebat ce mi-a pus in el.
Logic ca erau portocale 100%. Pe naiba!
A negat ca nu ar fi portocale, dar cand i-am spus ca mi-a pus apa s-a activat. :P
"Cum sa iti pun apa? Tu iti dai seama ce spui? Pai eu acum pot sa imi pierd clientii!"
Si nu m-a mai lasat sa spun nimic si mi-a facut un alt fresh de portocale, care semana a fresh. :D Logic!!! Dar nu l-am baut. :)
Ma intreb, cum sa nu isi piarda el clientii daca face magarii d-astea?
I-am spus ca data viitoare cand voi veni si cand o sa cer fresh de portocale sa fie intr-adevar fresh de portocale. Da da, cum sa nu!
Ideea este ca nu este singurul loc in care am cerut fresh de portocale si mi s-a dat o porcarie. Imi amintesc ca am fost tot cu Marius in Unirea la Black Cafe (sau ceva de genu) si am baut cel mai bun fresh posibil de oriunde. Asta s-a intamplat prima data cand am fost, ca a doua oara bineinteles ca am primit o combinatie de apa cu portocale storcosite in pahar.

In concluzie, tot mai buna este apa plata (fara lamaie).

Niciun comentariu: