vineri, 13 iunie 2008

eMAG

Dupa ce sesiunea asta m-am chinuit, si am formatat calculatorul de o mie de ori, m-am hotarat ca e cazul sa fac o schimbare pe birou, deci, sa imi cumpar alt calculator. Am intrat pe www.emag.ro si am cautat un laptop. Dupa doua zile de cautari pe site, m-am decis la un HP 6720s. Oricum nu asta este important.
Pe site, scria ca laptopul beneficia de o promotie. La achizitionare primeam o geanta si un TV tunner. M-a atras foarte mult faptul ca avea geanta, ca in ziua respectiva trebuia sa plec si la Constanta si nu aveam in ce sa il transport. Deci era binevenita geanta, oricat de barbateasca era, sau in cazul de fata, invizibila.
Am ajuns la eMAG, am comandat laptopul si mi s-a spus ca tv tunnerul nu este in stoc, si ca ma va suna cineva sa imi spuna cand pot sa vin sa il iau. Ok! Nu este asa important Tv tunner-ul. Trecem peste.
Am ajuns la casa, am platit, apoi m-am dus sa imi iau laptop-ul. Foarte frumos... nici geanta "nu era pe stoc". Ok.. am stabilit sa renunt si la geanta, se gasesc la tot pasul genti de rafie, saci etc. in care pot sa car doua kg laptop nou. Nu este nici o problema in privinta asta. Pe naiba!

Dupa ce m-am impacat cu ideea, am hotarat sa facem un experiment. Am ajuns la serviciu si am sunat la eMAG si am intrebat calm si politicos... daca au cumva pe stoc geanta minutata, ca as vrea sa o cumpar. Bineinteles ca raspunsul a fost afirmativ. :). Cum ne si asteptam. Dupa ce calmul si politicosul au disparut, am reusit in final sa recuperam si geanta, dar dupa ce am traversat a doua oara jumatate din Bucuresti.

Experienta cu faimoasa si mult prea laudata firma mi-a lasat un gust amar. La fel cum o sa lase si persoanelor carora o sa le povestesc despre asta.

In ceea ce priveste marketingul ma intreb daca exista vreo firma in Romania care stie cum sa isi pastreze si fidelizeze clientii.
Pot afirma ca in ultimii 3 ani am avut foarte multe experiete neplacute in ceea ce priveste comportamentul angajatilor diverselor firme cu care am avut contact. Cred ca motivul pentru care in ultimii ani au fost atat de evidente erorile comise, este ca studiind markeingul am invatat cum trebuie in mod normal o companie sa isi trateze clientii. Poate ei nu realizeaza ca fara noi, consumatorii, ei nici nu ar exista.
Si in ceea ce priveste eMAG-ul, sa o tina tot asa si o sa ajunga "departe".

Un comentariu:

Unknown spunea...

so fuck angajatii care isi iau banii degeaba!!!