luni, 9 iunie 2008

La Metrou...

In legatura cu postul din 8.iunie.2008.
Toata lumea se plange de aglomeratia din metrou dar nimeni nu face ceva. Ma intreb, e chiar imposibila ?
La cate fraze de genu "Tinerii din ziua de azi!" am auzit m-am scarbit de toti.
Aaa.. si acum s-a redeschis si Obor, si mirosurile si gesturile de badarani au crescut AMENINTATOR!!!
Nu mai zic de manelele pe care le ascult cand ma intorc de la munca, sunt extraordinar de ... oribile. Logic, doar sunt manele. Dar ar putea sa nu fie.
"Doamnele" care isi revendica locurile de pe scaune, inr-un mod grosolan, si fara sa le merite vreo secunda sunt si ele in topul "preferatilor".
Am multe de invatat din Bucuresti, de exemplu sa nu raman sub nici o forma aici dupa ce termin studiile. Slava Domnului ca a ramas doar un an.
Salut Bucuresti!!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

da-mi voie sa nu fiu de accord cu tine.

Intr-adevar e foarte aglomerat la metrou si deci intalnesti tot felul de oameni badarani si "lipiciosi" dar care e problema ta in ceea ce priveste existenta lor???

dupa mine oamneii care spun lucrurile pe care le-ai spus tu ar trebui sa-si cumpere masina personala ca sa nu mai fie deranjanti de ceilalti

traim intr-o societate si trebuie sa ne adaptam!!!

Cristina spunea...

Problema nu este numai a mea. Este a multor persoane, inclusiv a ta.
Bineinteles ca imi voi cumpara masina, din mai multe motive, printre care se afla si cel mentionat de tine.
In ultimul rand... nu vreau sub nici o forma sa ma adaptez la prostie, lipsa de maniera, "badaranisme" si igiena precara. "Societatea" despre care vorbesti este doar o particica din TOT, si poate fi educata. Nu este asa?

Anonim spunea...

si cu masina e acelasi lucru :P

Cristina spunea...

Da, si cu masinile e cam la fel. Numai ca nu mai sunt persoanele lipite de tine, care sa iti sufle in ceafa si care sa te imbranceasca. Prefer sa fac cu o ora mai mult in trafic ( cel putin :P )decat sa am atasat de spate, mana etc. cate un nespalat.

Cristina spunea...

Sau cate un mos pervers...

Anonim spunea...

da este si problema mea pentru ca si eu inebunesc cand cineva lipicios se atinge de mine...biacissss... Si nu trebuie sa te adaptezi la prostie trebuie pur si simplu sa o accepti, pentru ca nu este a ta si sa treci mai departe,asta cred ca e un sfat pentru nervii tai si ai celorlalti care merg cu metroul

Da, teoreic, societatea poate fi educata dar sti foarte bine ca pe noi practica ne omoara.

ca viitor om de marketing te-ai aventura sa faci ceva pentru a educa societatea????

Cristina spunea...

DA... bineinteles ca m-as aventura. Dar nu pot singura. Sunt inca un viitor om de marketing prea mic si inca nu stiu ce influenta pot avea. Mai trebuie sa cresc si apoi sper sa iau parte la astfel de evenimente.
Cred ca si postul asta reprezinta un pas sper... (educare e prea mult spus ca nu stiu daca Mitica pasionat de Adrian copilul minune imi citeste blogul) o mini campanie de constientizare.

Unknown spunea...

eheeee...si cate se pot face prin campanii online.(vezi pitzipoanca.org si cocalari.com)-cine se regaseste acolo nu crezi ca isi pune niste semne de intreabre ?. ..oricum de la uni oameni nu poti avea pretentii..sti cu e aia: traim in ro si asta ne ocupa tot timpul !