luni, 9 iunie 2008

Note pe merit

Da. A trecuta intr-adevar si sesiunea asta. Chiar daca nu am primit rezultatele la toate examenele eu sper sa nu apara nici o problema.
Azi am fost la facutate sa imi predau cererea de marire pentru un examen (la engleza) la care am luat 7. Nu sunt genul de fata care sa planga ca a luat 9 si nu a luat 10 insa imi doresc foarte mult sa intru la buget. Nu cred ca o sa reusesc pentru ca am note destul de mici.
Chiar aici am vrut sa ajung. La note. Notele obtinute de mine, chiar daca sunt mici, reflecta exact ce stiu. Am invatat destul de mult anul asta, si din pacate nu se vede prin prisma notelor. De exemplu, chiar daca toti colegii mei au luat 9 sau 10 la un examen si eu am luat 7 sau 8 .. ma bucur ca eu nu am copiat si nu am lingusit pe nimeni (profesori sau alti studenti) pentru un 10.
Am observat pe parcursul celor doi ani de facultate ca ai ce invata in facultate, chiar daca toata lumea afirma ca "nu se mai face scoala", "tinerii nu mai invata ca inainte" bla bla bla.
Imi place la nebunie facultatea la care sunt. Din acest motiv prefer sa iau 7 in loc de 10 dar sa raman cu informatiile care ma intereseaza.
Mama mi-a spus ca notele nu conteaza, conteaza doar ce stiu eu. Si pot sa spun ca mi-am format un principiu in legatura cu asta.
Imi pare rau in schimb ca sunt foarte multe persoane care nu merita sub nici o forma sa fie la buget, nici macar nu au ce cauta la facultate. Suna cam dur, dar chiar asa este. De ce se zice despre "sistem" ca nu este bun? Pai.. din punctul meu de vedere, "sistemul" are imaginea asta datorita studentilor.
Pot spune ca in doi ani de facultate am intalnit profesori de care sunt fascinata. Ma fascineaza informatiile pe care le stiu. Imi doream sa ii ascult incontinuu.
Nu vreau sa incerc sa schimb nimic. Nici nu am cum. Asa a fost mereu si asa va ramane. Notele nu vor reflecta intotdeuna ceea ce stie elevul, studentul etc.
Ma bucur in schimb ca dupa 3 ani de facultate voi sti ce inseamna marketing, in comparatie cu alti studenti. Asta e tot ce conteaza!

Niciun comentariu: