miercuri, 23 aprilie 2008

Bucuresti - orasul BETON!!!

Ieri am avut o experienta extraordinara. Dupa o zi frumoasa de primavara ( cu soare, floricele, fluturasi & Co.) s-a facut seara si a venit si furtuna. Nu asta ar fi o problema. Problema este ca am plecat de la munca pe la ora 18 si am ajuns acasa la 21. Si nu am pierdut timpul prin alte parti, dacat pe strada, in trafic. Am stat 3 ore in trafic. Din Piata Aviatorilor pana in Piata Muncii. Cu ocazia asta am admirat minunatul oras in care locuiesc (pentru o perioada determinata din fericire).
Faptul ca am petrecut atat de mult timp in trafic mi-a adus aminte cat de mult urasc orasul asta. Incepand de la oameni si terminand cu strazile, cladirile si asa mai departe.
Imi permit sa va dau un sfat: Sa nu va mutati niciodata in Bucuresti (daca nu va place aglomeratia, mizeria si lipsa de maniere).

6 comentarii:

Anonim spunea...

din pacate acest minunat oras este aglomerat zilnic in proportie de 50 la suta de cei ca noi :P care vin sa muncesca sau sa faca o faculate ...asa cum constanta se aglomereaza vara si devine insuportabila ... plina de nemanierati de talentati de tzarani de parca n ar fi suficienti cei din iarna... asa s a intamplat si cu bucurestiul din pacate nu doar in sezon

Anonim spunea...

7-11 Mai 2008, Complexul Expozitional Romexpo, CERF 2008.
Ca toti oamenii pasionati de IT&C, este o expozitie la care nu ai voie sa lipsesti.
In drum spre Romexpo, in statia la autobuz, oamenii ragaiau.
Acum, eu stiu ca Bucurestiul este mai evoluat ca restul oraselor ... dar nu ma asteptam la o evolutie asa de mare.

Unknown spunea...

tu de ce crezi ca e Bucurestiu asa? din cauza ca toata lumea din provincie vrea sa vina aici si chiar vine.....din pacate

intr-o singura fraza sunt de acord cu tine si anume "nu veniti aici" !!!

si ca sa citez o persoana publica "ca din cauza voastra care nu puteti sta in orasele voastre nu se mai poate circula pe straszi" si are dreptate, vad numai numere de prahova, olt, constanta si asa mai departe...


tu de ce ai venit aici, daca il urasti asa de mult?


oarecum te contrazici pe tine-urasti orasu dar nu vrei sa pleci de aici. de ce? pt ca in ct nu poti invata la fel ca aici, pt ca in ct nu te poti realiza ca aici...pt ca in ct nu poti face ce poti face aici...dar in schimb orasu ct nu e aglomerat, este manierat si civilizat nu?presupun ca daia ai si venit in Bucuresti....

na acum nush ce sa zic,ca probabil te superi pe mine doar ca ai zis asa in scarba despre Bucuresti , orasu in care stai si tu...


nu vreau sa te superi pe mine, am fost oarecum obiectiv, doar ca sfatu meu inainte sa zici ceva gandeste-te ce faci si tu :D

a good day i say, si nu supara pt commentu asta

Cristina spunea...

Am venit in Bucuresti pentru ca vroiam sa plec de acasa, sa fiu mare si tare pe treaba mea. Si am ales Bucurestiul pentru ca ... nu stiam cu se se mananca.
Pot invata la fel de multe si in Constanta.
Si cand vorbesc asa urat despre Bucuresti, nu ma refer in special la bucuresteni, ma refer la oras in sine. Ca nu bucurestenii il fac asa. Sau ma bine spus nu numai bucurestenii. Tot badea Ion din "Cucuietii din Deal" care a venit sa vada cum e la oras il strica.
Ai dreptate ca in Constanta nu pot realiza ce realizez in Bucuresti, poate ca daca ramaneam acolo nu realizam cat de multi oameni rai, prosti si nespalati exista in Bucuresti.

P.S. Nu ma supar pentru ca ai fost sincer.Admir!

Anonim spunea...

"omul sfinteste locul"

indiferent ca oamenii s-au nascut aici sau au venit sa invete,sau sa munceasca sau pur si simplu sa se plimbe, ei au voie sa fie manierati sau nu.

trebuie sa ii acceptam asa cum sunt.

nu numai in Bucuresti intalnim astfel de oameni ci si in Pitesti, Constanta, Timisoara si in orice alt oras din lume.

mie imi place aici, si cred ca de la fiecare om pe care il intalnesc sau doar il zaresc pe strada intr-o anumita ipostaza am ceva de invatat.

Anonim spunea...

Nu va mai tot lamentati ata. E o realitate ca in orice capitala este la fel tocmai din cauza mozaicului de oameni. Acceasi mizerie e peste tot, indiferent de capitala iar daca intrebi oamenii dinafara toti iti vor spune acelasi lucru, urasc capitalele tarilor lor. Dar e normal sa fie asa pentru ca sunt posibilitati pentru toate categoriile de oameni, deci automat sunt si ele prezente. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne uram orasele, din cauza unu simplu fapt real si logic, pana la urma.