miercuri, 16 aprilie 2008

Strange pets!!!

Hmmm.. mai nou, am o preocupare destul de interesanta. Acvaristica. Am primit cadou un acvariu de la prietenul meu si de atunci pot sa spun ca imi ocup o mare parte din timpul liber cautand informatii despre acest domeniu. Mi-a spus cineva ca pestii reprezinta cel mai nepotrivit tip de "animal de companie". Tin sa il contrazic prin intermediul acestui post. Un acvariu cu pesti nu numai ca arata foarte bine intr-o locuinta, dar te si relaxeaza, avand in vedere faptul ca la televizor nu este nimic interesant (daca esti cumva manelist sau iti plac telenovelele probabil ca ai alta parere).
Petrecandu-mi atat de mult timp in fata acvariului am realizat ceva foarte ciudat. Pestii mei sunt ciudat de domestici. Zic asta pentru ca, daca bag mana in acvariu ei se inghesuie toti printre degetele mele. Ca sa demonstrez am facut si cateva poze:




P.S. Daca vreti sa va achizitionati pesti (Specia guppy) va ofer gratuit in limita stocului disponibil :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

Super acvariul. Am avut si eu toate speciile de pesti si animale, dar pestii erau cei mai adecvati pentru apartament. Vreau sa-mi cumpar un bol cu un singur pestisor si sa-l pun pe birou. Super, nu?

Cristina spunea...

Daca vrei sa iti iei un bol cu un singur pestisor, oferta inca mai e valabila si stocul disponibil devine din ce in ce mai mareeeeee. Depinde acum ce specie de pestisor vrei. Oricum iti recomand doi pestisori sa nu se plictiseasca daca e doar unu. :)

Anonim spunea...

Eu ma gandeam sa fac ca in filme ..sa pun doar un singur pestisor, dar sa vedem acum. Dupa bac poate o sa am timp pentru mai multe.. sau poate nu.. in principiu as vrea guppy, mi se par cei mai frumosi,dar daca ai si alta oferta.. :D

Christian spunea...

Salut ma cheama Maier Christian si sunt din Arad si eu interesat de hobbyul cu pestii si am un acvariu de 40-50l plin cu guppy.Ti-am citit articolul publicat pe net si as fi si eu interesat sa cumpar niste guppy de la tine.

Cristina spunea...

Hello Christian,
Eu iti ofer Guppy cu cea mai mare placere, insa cum crezi ca vor fi transportati din Bucuresti in Arad?

Anonim spunea...

eu am transportat din botosani in alba iulia :))) inca de doua ori :p iti poti lua un acvariu de traspport.pe mine m-a costat 500 de mii de lei vechi si daca te aventurezi ca mine cu trenu , pune apa mai putina atat cat le trebuie pestilor sa se simta ok si ia si o instalatie de aer pe baterii ( aia nu mai stiu cat e ) a si pregateste-te pentru o noapte interesnta :) personal eu imi aduc de departe pt ca sa fiu sigur ca puii vor fi de calitate dar cred ca tu iti poti gasi la un petshop in orasul tau :P