marți, 29 iulie 2008

Hotel Yahoo!

Ca in fiecare weekend am fost la Constanta. De data asta nu am mai mers cu autocarul. Am plecat impreuna cu o colega de la serviciu si cu alte doua persoane.
Ca sa scapam de aglomeratia mult prea cunoscuta de pe portiunea Cernavoda-Constanta, am mers pe un drum mai putin frecventat de valul de turisti.
Am trecut prin Cernavoda. :) A fost prima data cand am ajuns in Cernavoda, si nu sunt foarte incantata de asta. Nu as locui acolo sub nici o forma. Mi se pare inspaimantatoare centrala aia.
Cum am spus mai sus, era prima data cand ajungeam in Cernavoda, si fiind o fire curioasa ma uitam pe geam in stanga si in dreapta.
L-a um moment dat, apare in mijlocul campului.... ceva. :) Cel mai interesant hotel (in constructie) pe care l-am vazut vreodata. Hotel Yahoo!.

Mi se pare interesanta ideea. Oare Bobby Voicu si-a deschis hotel? Sau cineva incearca sa castige de pe urma brandului yahoo!, tinand cont de faptul ca yahoo! a intrat oficial pe piata romaneasca?


Niciun comentariu: