duminică, 8 martie 2009

La Multi Ani...

... pentru mama si pentru toate mamicile, pentru ca azi este ziua lor. Din pacate de data asta nu i-am pregatit mamei nici o felicitare cu poze mea intotdeauna nereusita si cu un ghiocel undeva intr-un colt. Dar nu este nici o problema ca a avut parte toata copilaria mea de felicitari si poezii, si nu numai din partea mea dar si din partea surorilor mele.
Pe langa ziua mamei, pentru mine, ziua de azi mai este importanta si din alt motiv. Azi se implimesc 3 ani de cand am permisul de conducere. :) Hehehe.. parca ieri imi tremura piciorul pe acceleratie in timp ce politistul imi spunea sa nu mai merg cu 3 km/h, in timpul examenului. Din pacate in cei trei ani de cand sunt posesoare de permis auto nu am condus foarte mult. Singurele dati cand am condus au fost atunci cand ma intorceam din club impreuna cu Marius si cu prietenii sau cand ii mai faceam glume si ii mutam masina cativa metri mai incolo fata de locul in care o lasase el.Mi-am propus ori sa mergem in club mai des ori sa ma apuc serios de glume; :))

Am o veste si pentru cei care nu au facut inca scoala de soferi si sunt din Constanta. Va pot recomanda doi instructori foarte buni, unul dintre ei fiind mama si cel de-al doilea fiind instructorul cu care am facut si eu scoala. Voi reveni cu mai multe detalii intr-un articol viitor.
Pentru nerabdatori: imi puteti trimite commenturi iar eu va voi raspunde in cel mai scurt timp la toate intrebarile.

Drive safe!

Niciun comentariu: